بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره تاثیرگذار فولاد محروم شد

محرومیت آرش رضاوند از حضور در دیدار فولاد و شباب الاهلی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۰
محرومیت آرش رضاوند در آسیا

آرش رضاوند روزهای فوق‌العاده‌ای را تحت هدایت جواد نکونام سپری می‌کند و حالا می‌تواند در دور حذفی آسیا نیز به میدان برود‌.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش رضاوند روزهای فوق‌العاده‌ای را تحت هدایت جواد نکونام سپری می‌کند و حالا می‌تواند در دور حذفی آسیا نیز به میدان برود‌.

به گزارش پارس فوتبال، آرش رضاوند که با دبل مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم با روحیه فوق العاده عازم جده شده بود در آسیا نیز مهره قابل اعتماد نکو بود و توانست نقش پررنگی در صعود تیمش ایفا کند.

رضاوند شب گذشته کنار آبشک زوج هافبک دفاعی فولاد خوزستان را تشکیل داد و ۶۶ دقیقه در زمین حضور داشت. او نقش یک هافبک دفاعی مستحکم را در تیم نکونام بازی می‌کند و در پنج بازی دور گروهی که به میدان رفته کم نوسان بوده است.

رضاوند در نیمه نخست با تکل بلندی که زد با کارت زرد داور مواجه شد و با دوکارته شدن در این تورنمنت جدال صدرنشینی در بازی آخر دورگروهی مقابل شباب الاهلی را از دست داد. آرش در توپ‌گیری فولاد در صحنه گل نیز با تکلی که زد نقش داشت.

جواد نکونام برای پر کردن جای او و تشکیل زوج هافبک دفاعی با محمد آبشک می‌تواند از سینا مریدی یا حمید بوحمدان استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *