بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب گزینه خرید آرسنال از وست هم + فیلم

گل ها و مهارت های دکلان رایس در فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۲


رایس به دست کم سه پیشنهاد تمدید قرارداد وست هم دست رد زده است. او پیش از این گفته بود که می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال، دکلان رایس را هدف اصلی خود در تابستان ۲۰۲۳ قرار داده است و امید زیادی دارد که در راه جذب هافبک تیم ملی انگلیس، بر چلسی غلبه کند.

به گزارش گری جیکوب برای تایمز، انتظار می‌رود رایس ۲۴ ساله در تابستان آینده هدف باشگاه‌های متعددی باشد و حضور منچستریونایتد نیز در جمع مشتریان او دور از انتظار نیست. اما سران آرسنال معتقدند جایگاه این تیم در صدر جدول لیگ برتر، توپچی‌ها در موضع قدرتمندی قرار خواهد داد.

انتظار می‌رود وست هم، رایس را در تابستان آینده به فروش برساند، چرا که قرارداد او تنها تا سال ۲۰۲۴ (با بندی برای تمدید یکساله) معتبر است و هیچ نشانی از تمایل برای تمدید قرارداد در او دیده نمی‌شود. انتقال رایس می‌تواند حدود ۸۰ میلیون پوند هزینه‌ در بر داشته باشد.

میکل آرتتا در بازار زمستانی، وینگر جدیدی برای تیمش می‌خواهد و در تابستان هم به دنبال جذب یک هافبک مرکزی و مدافع میانی مایل به چپ خواهد بود. رایس به خوبی با ویژگی‌های مد نظر آرتتا به عنوان بازیکنی ایده‌‌آل، یعنی نیروی جوانی و پر تلاش بودن، همخوانی دارد. البته آرسنال نمی‌خواهد اشتباهش در انتقال نیکولا پپه به ورزشگاه امارات را تکرار کند و به همین دلیل، از انتقال‌های پر هزینه میخایلو مودریک و ژائو فلیکس در زمستان امسال صرف نظر کرد. آن‌ها برای انتقال رایس هم رویکردی معقولانه را در پیش خواهند گرفت.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *