بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل های تماشایی آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا + فیلم

همه گل های آرسنال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2023/2024

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۲۲:۱۸


همه گل های آرسنال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2023/2024 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که براساس آن پورتو و مهدی طارمی در این مرحله باید به مصاف آرسنال بروند.

پورتو و آرسنال ۲۴ بهمن در دیدار رفت در ورزشگاه دراگو به مصاف هم می‌روند و مسابقه برگشت هم ۱۵ اسفند در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

در حالی پورتو با طارمی آماده مصاف با توپچی‌های لندن می‌شود که این دیدار، برای تیم پرتغالی جنبه انتقامی دارد. پورتو و آرسنال آخرین بار در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ با هم روبه‌رو شدند.

پورتو با طارمی به دنبال انتقام از آرسنال؛ زخم ۱۳ ساله تازه شد

پورتو در بازی رفت در دراگو توانست با گل‌های سیلوستره وارلا و رادامل فالکائو، آرسنال را ۲ بر یک شکست دهد. در بازی برگشت اما همه چیز برای پورتو به بدترین شکل پیش رفت و آبی‌وسفیدها ۵ بر صفر برابر آرسنال شکست خوردند تا توپچی‌ها در مجموع با پیروزی ۶ بر ۲ راهی یک چهارم شوند.

پورتو حالا این فرصت را دارد تا انتقام این نتیجه سنگین را بگیرد. هرچند شاگردان سرجیو کونسیسائو مصاف سختی با میکل آرتتا و شاگردانش خواهند داشت که در لیگ جزیره هم برای قهرمانی می‌جنگند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *