بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های تماشایی گزینه خرید آرسنال از آژاکس + فیلم

عملکرد یورل هاتو در تیم فوتبال آژاکس فصل 2023/2024

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۰


هاتو یکی از بازیکنانی است که نامش در فهرست 60 استعداد برتر جهان فوتبال از نگاه گاردین در سال ۲۰۲۳ دیده می‌شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال در تلاشی برای تقویت خط دفاعی تیم میکل آرتتا با دیدی بلند مدت، دست روی یورل هاتو گذاشته است.

به گزارش تلگراف، هاتو که یکی از آینده‌دارترین بازیکنان اروپایی محسوب می‌شود، توانایی بازی در مرکز و سمت چپ خط دفاعی را داراست. این بازیکن ۱۷ ساله هلندی، ۱۸ ماه دیگر با آژاکس قرارداد دارد ولی آمستردامی‌ها به دنبال تمدید بلند مدت قرارداد او هستند.

در فصلی که آژاکس پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده، عملکرد هاتو از معدود نکات مثبت این تیم بوده است. در هلند این حس وجود دارد که توپچی‌ها به احتمال زیاد، به جای ژانویه ۲۰۲۴، در تابستان برای جذب هاتو اقدام خواهند کرد. آرسنال چندی پیش یورین تیمبر را در انتقالی که ارزش آن می‌تواند به ۳۹ میلیون پوند برسد، از آژاکس خریداری کرد و هاتو مدتی پس از آن گفته بود که دوست دارد روزی مسیر تیمبر را بپیماید.

هاتو با وجود سن پایینش، سابقه کاپیتانی در آژاکس را دارد و همچنین در نوامبر گذشته، اولین بازی ملی خود برای تیم ملی بزرگسالان هلند را انجام داد. او در فصل جاری، در تمامی دقایق برای باشگاهش به میدان رفته است. انتقال او به امارات، آینده یاکوب کیویور را با تردید مواجه خواهد ساخت؛ بازیکنی که ژانویه گذشته در انتقالی به ارزش حدودی ۱۷ میلیون پوند از اسپتزیا راهی آرسنال شد ولی نتوانسته است به ترکیب اصلی تیمش راه پیدا کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *