بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های ناب گزینه خرید آرسنال از یوونتوس + فیلم

عملکرد دوشان ولاهوویچ در یوونتوس فصل 2023/2024

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۰


به نظر می رسد یوونتوس با شرایط مناسب مشکلی برای فروش ولاهوویچ نداشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال به مهاجم تمام کننده نیاز دارد. این موردی بود که جیمی کرگر کارشناس اسکای اسپورت روی آن دست گذاشته بود و گفته بود آرسنال به دلیل نداشتن مهاجم نوک خوب قهرمان لیگ برتر نمی شود.

به نظر می رسد کرگر بیراه نمی گوید. به گزارش خبرنگار اسکای اسپورتس انگلیس، گری کارتریل، به نظر می‌ رسد یوونتوس حاضر باشد پیشنهاد پول به علاوه بازیکن را برای ولاهوویچ در نظر بگیرد. این بازیکن صربستانی، که پیش تر از پیوستن به آرسنال استقبال نکرده بود، هنوز در جمع توپچی ها مورد تحسین است و میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به خاطر ویژگی هایش، به او علاقه‌ مند است.

کاتریل توضیح داد:

ایوان تونی در ژانویه توسط برنتفورد فروخته نمی شود. بازیکن دیگری که می‌ دانیم میکل آرتتا طرفدار اوست، دوشان ولاهوویچ است. یوونتوس پیش تر می‌ خواست از فروش او ۵۰ میلیون پوند کسب کند، اما این مبلغ برای آرسنال بسیار بالا بود. با این حال باید بدانیم که یوونتوس مشکلات مالی دارد. این بدان معناست که در صورتی که دوشان ولاهوویچ با قیمت مناسبی در بازار نقل و انتقالات زمستانی در دسترس باشد، چلسی و آرسنال ممکن است برای جذب دوشان ولاهوویچ با یکدیگر رقابت کنند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *