بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب اوزیل جدید آرسنال ؛ مهندس توپچی ها را بهتر بشناسید + فیلم

گل ها و مهارت های اودگارد در آرسنال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۸


گل ها و مهارت های اودگارد در آرسنال را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما برترین گل ها و مهارت های مارتین اودگارد در باشگاه فوتبال آرسنال انگلیس را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده کنید.


مارتین اودگارد (هلندی: Martin Ødegaard؛ زادهٔ ۱۷ دسامبر ۱۹۹۸) بازیکن نروژی حرفه ای فوتبال است که در پست هافبک تهاجمی درلیگ برتر فوتبال انگلستان برای تیم آرسنال بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی نروژ و همچنین کاپیتان تیم آرسنال است.

اودگارد اولین بازی خود را برای باشگاه فوتبال استرومسگودست در آوریل ۲۰۱۴ انجام داد و تقریباً جوانترین بازیکنی بود که در لیگ برتر فوتبال نروژ به میدان رفت و در ماه مه جوانترین گل زن آن شد.

اودگارد پس از حضور در تیم اصلی در اولین فصل خود و تمرین با چندین باشگاه خارجی، در ژانویه ۲۰۱۵ با رئال مادرید قرارداد بست. او در تیم ذخیره آنها، رئال مادرید کاستیا ثبت نام کرد، اما عمدتاً با تیم اول تمرین کرد.

در مه ۲۰۱۵، او جوانترین بازیکنی بود که نماینده رئال مادرید بود. در ژانویه ۲۰۱۷، او به مدت ۱۸ ماه به باشگاه فوتبال هیرنفین و سپس برای یک فصل به باشگاه فوتبال ویتس‌آرنهم و باشگاه فوتبال رئال سوسیداد قرض داده شد.

بعد از بازگشت به رئال مادرید در ابتدای فصل ۲۰۲۰–۲۱، او اغلب با مصدومیت مکرر زانو کنار می‌رفت و نمی‌توانست موقعیت اولیه خود را بدست آورد، اودگارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی تا پایان فصل به آرسنال قرض داده شد.

اودگارد اولین بازی بین‌المللی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال امارات متحده عربی در اوت ۲۰۱۴ انجام داد و در سن ۱۵ سال و ۲۵۳ روز جوانترین بازیکن اول تیم بزرگسالان شد. در اکتبر ۲۰۱۴، او جوانترین بازیکنی بود که در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا حضور داشت.

دوران حرفه‌ای
او در ۱۳ آوریل ۲۰۱۳ اولین بازی خود برای باشگاه را انجام داد و تبدیل به جوان‌ترین بازیکنی شد که تا کنون در لیگ برتر فوتبال نروژ بازی کرده‌است، همچنین در ۱۶ می همان سال رکود جوانترین گلزن آن لیگ را به نام خود ثبت کرد.

در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۵ تیم رئال مادرید با تیم استرومزگودست بر سر انتقال وی به مبلغ ۳ میلیون یورو به توافق رسیدند. او همچنین در تاریخ بیست و دوم فوریه ۲۰۱۵ با گلی که برای رئال مادرید کاستیا به ثمر رساند به عنوان جوانترین گلزن تاریخ لیگ‌های اسپانیا دست یافت

او در مصاحبه ای الگوی خود را در زندگی کریستیانو رونالدو بیان کرده‌است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *