بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت ها و گل های مهاجم مدنظر آرسنال در نقل و انتقالات زمستانی + فیلم

گل ها و مهارت های فاکوندو تورس 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰


تیم فوتبال آرسنال شدیدا خواهان جذب فاکوندو تورس ۲۲ است که در لیگ آمریکا عضویت دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال در حال بررسی جذب فاکوندو تورس است و مذاکراتی در خصوص مهاجم ۲۲ ساله اورلاندو سیتی انجام می‌شود.

ملی‌پوش اروگوئه‌ای در ژانویه با مبلغی در حدود ۷.۸ میلیون پوند (۹ میلیون دلار) از پنارول به اورلاندو پیوست و تأثیر زیادی از خود بر جای گذاشت، از جمله در بازی مقابل آرسنال در جریان بازی دوستانه پیش فصل در ماه جولای، گلزنی کرد. توپچی‌ها از آن زمان، او را زیر نظر داشتند و تونی لیما از آرسنال طی ماه‌های اخیر از نزدیک بازی‌های این وینگر ۲۲ ساله را تماشا کرده است.

لیما اکنون جلسه‌ای بین ادو، مدیر فنی آرسنال و نمایندگان تورس ترتیب داده است تا در مورد انتقال احتمالی صحبت کنند. این دیدار قرار است همین هفته برگزار شود، گفته می‌شود تورس بسیار مشتاق انتقال به لیگ‌برتر است، با این حال مذاکرات در مراحل اولیه است و گزارش‌ها حاکی از آن است که رخ دادن این معامله، قریب‌الوقوع است.

توافق برای جذب تورس بسیار نزدیک است، اما چرا این بازیکن ۲۲ ساله، گزینه جذابی برای توپچی‌ها خواهد بود؟ آنها به شدت به یک جایگزین برای بوکایو ساکا نیاز دارند و تورس آن گزینه است. او دوست دارد در سمت راست بازی کند و چپ‌پا است. این ستاره در یک بازی دوستانه در تور پیش فصل در ماه ژوئیه، یک گل زیبا به آرسنال زد.

ملی پوش اروگوئه‌ای با مشخصات سنی بازیکنانی که آرسنال دوست دارد به خدمت بگیرد، مطابقت و به وضوح پتانسیل زیادی دارد، با این حال، اینکه آیا او می‌تواند از MLS به لیگ برتر نقل مکان کند یا خیر، یک موضوع قابل بحث است.

 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *