بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مروری بر درخشش آرسنال تحت هدایت آرتتا در فصل جدید + فیلم

همه گل های آرسنال در لیگ انگلیس فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۹


آرسنال تا اینجای کار در 14 بازی توانسته 12 پیروزی، 1 مساوی و 1 شکست داشته باشد که آن 1 شکست هم مقابل منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال شنبه شب  موفق شد در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه مالینیو با نتیجه دو بر صفر ولورهمپتون را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و صدر نشینی خود در لیگ برتر انگلیس را پیش از جام جهانی تثبیت کند.

توپچی ها در حال حاضر با 5 امتیاز بیشتر از منچستر سیتی صدر نشین لیگ برتر انگلیس اند. آرسنال در حال حاضر 37 امتیازی است و منچستر سیتی 32 امتیاز دارد.

میکل آرتتا در این فصل بی نظیر عمل کرده است به طوری که آرتتا اکنون یک رکورد 135 ساله را در باشگاه آرسنال ثبت کرده است به طوری که این باشگاه بهترین شروع تاریخ خود در رقابت های لیگ را داشته است. آرسنال هیچ گاه در تاریخ خود به خوبی امسال نتوانسته در لیگ استارت بزند.

آرسنال تا اینجای کار در 14 بازی توانسته 12 پیروزی، 1 مساوی و 1 شکست داشته باشد که آن 1 شکست هم مقابل منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد بود.

توپچی ها در فصل 2003/04 که بدون باخت قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند هم شروعی به این خوبی نداشتند چرا که آرسنال در آن فصل در 14 بازی اول، 10 پیروزی و 4 مساوی داشت و به طور کلی امتیاز های بیشتری نسبت به فصل فعلی از دست داده بود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *