بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سرمربی ولز به میزبانی قطر در جام جهانی

رابرت پیج : بسیار مهم است که وقتی در قطر هستیم به فرهنگ این کشور احترام بگذاریم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۵
رابرت پیج

رابرت پیج سرمربی تیم ملی ولز، می‌گوید جلساتی را برای بررسی شرایط خاص میزبانی قطر برگزار خواهند کرد تا مشکلی برای این تیم پیش نیاید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رابرت پیج سرمربی تیم ملی ولز، می‌گوید جلساتی را برای بررسی شرایط خاص میزبانی قطر برگزار خواهند کرد تا مشکلی برای این تیم پیش نیاید.

به گزارش پارس فوتبال، زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر به وجود نیامده است و همه تیم‌هایی که به این مسابقات صعود کرده‌اند در حال آماده‌سازی شرایط سفر به این کشور هستند.

ولز پس از 64 سال برای اولین بار مجوز حضور در جام جهانی را به دست آورده است و باید در کنار ایران، انگلیس و آمریکا برای صعود از مرحله گروهی رقابت کنند.

دولت قطر قوانین خاصی را برای افراد خارجی که در طول این مدت وارد این کشور خواهند شد ابلاغ کرده است. از موارد مربوط به پوشش گرفته است تا خیره نشدن به مردم قطر، کمترین استفاده ممکن از دوربین گوشی و سوال نکردن از زنان این کشور.

رابرت پیج که تیمش در آستانه جام جهانی 2022 باید روز پنجشنبه در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف بلژیک برود درباره این شرایط گفت:

ما قرار است جلساتی را برگزار کنیم تا تمامی مواردی که ممکن است برایمان دردسرساز شود را بررسی کنیم. بسیار مهم است که وقتی در آنجا هستیم به فرهنگ این کشور احترام بگذاریم. قصد نداریم هیچ کسی را به صورت آگاهانه و عمدی ناراحت کنیم. ما باید درک کنیم که وارد چه شرایطی می‌شویم، باید چه کار کنیم و چه کارهایی را نباید انجام دهیم.

بسیاری از فوتبال‌دوستان از سراسر دنیا نسبت به عدم رعایت قوانین حقوق بشری از سوی دولت قطر اعتراض کرده‌اند و انتظار می‌رود که این رقابت‌ها با جنجال زیادی همراه باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *