بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ذوق زدگی مسی پس از فتح جایزه بهترین بازیکن فیفا

لیونل مسی : قهرمانی در جام جهانی شگفت‌انگیز بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵
لیونل مسی

لیونل مسی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، قهرمانی در جام جهانی را شگفت انگیزترین اتفاق کل دوران حرفه‌ای خود دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، قهرمانی در جام جهانی را شگفت انگیزترین اتفاق کل دوران حرفه‌ای خود دانست.

به گزارش پارس فوتبال، آخرین و مهمترین جایزه مراسم دِ بِست 2022 مطابق هر سال به بهترین بازیکن مرد سال اختصاص داشت. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن که کمتر از دو ماه پیش همراه با تیم ملی کشورش فاتح جام جهانی شد، در رقابت با کیلیان امباپه و کریم بنزما جایزه یاد شده را مال خود کرد.

جانی اینفانتینو نام لیونل مسی را به عنوان برنده جایزه امسال از پاکت در آورده خواند تا ستاره آرژانتینی در میان تشویق حاضرین برای دریافت جایزه در سن حضور پیدا کند. او بعد از این که جایزه خود را از رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا دریافت کرد یک سخنرانی کوتاه انجام داد.

لئو صحبت‌های خود را این گونه آغاز کرد:

واو… شگفت انگیز است! با کریم بنزما که اینجا نیست و کیلیان (امباپه)، سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم. این یک افتخار بزرگ برای من است که امشب اینجا هستم و جایزه بهترین بازیکن را به دست می‌آورم.

او در ادامه با تشکر از هم تیم‌های خود در تیم ملی آرژانتین که به کمک آنها جام جهانی قطر را فتح کرد افزود:

بدون تردید باید از هم تیمی‌هایم و لیونل اسکالونی تشکر کنم. بدون آنها من اینجا نبودم. می خواهم به همه بازیکنان و کل اعضای تیم ادای احترام کنم چرا که در کنار یکدیگر کار بزرگی انجام دادیم.

قهرمانی در جام جهانی، رویایی بود که بالاخره برای مسی برآورده شد و در ادامه نیز او را به جایزه بهترین بازیکن سال رساند. ستاره آرژانتینی پی‌اس‌جی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به این موفقیت تاریخی گفت:

من در نهایت به افتخاری رسیدم که مدت‌های زیادی آرزویش را داشتم. این شگفت انگیزترین اتفاقی است که در زندگی حرفه‌ای‌ام رخ داده است. افراد بسیار کمی به این موفقیت دست می یابند و من به اندازه کافی خوش شانس هستم که یکی از آنها بودم.

مسی صحبت‌های خود بعد از دریافت دومین جایزه دِ بِست دوران ورزشی اش را این گونه به پایان رساند:

در پایان صحبت‌هایم می‌خواهم از خانواده‌ام و مردمی که در آرژانتین هستند تشکر کنم که همراه ما بودند و در نهایت نیز این موفقیت فوق‌العاده را که برای مدت طولانی در خاطره‌ها باقی خواهد ماند را جشن گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *