بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هواداران آلبی سلسته هم جایزه فیفا را بردند

هواداران آرژانتین بهترین تماشاگران سال 2022 از نگاه فیفا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۰
فیفا

در کنار جایزه بهترین بازیکن، مربی و دروازه بان در مراسم بهترین های فیفا جایزه بهترین هواداران هم به آرژانتین رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در کنار جایزه بهترین بازیکن، مربی و دروازه بان در مراسم بهترین های فیفا جایزه بهترین هواداران هم به آرژانتین رسید.

به گزارش پارس فوتبال، هواداران آرژانتینی چه در طول برگزاری جام جهانی 2022 و چه بعد از قهرمانی تیم شان در این جام، چهره ای تاریخی و تاثیرگذار از خود به جای گذاشتند. به همین دلیل بود که در کنار جایزه بهترین بازیکن، مربی و دروازه بان، جایزه بهترین هواداران نیز به آنها رسید.

کارلوس پاسکال معروف به تولا به نمایندگی از همه هواداران آرژانتین جایزه بهترین هوادار سال فیفا را در مراسم دِ بِست 2022 دریافت کرد؛ او شاید بهترین فرد برای دریافت جایزه بود چرا که با طبل معروف و همان سر و صدای همیشگی اش در پاریس و محل برگزاری مراسم حضور یافته بود و وقتی روی سن آمد و برنامه خود را اجرا کرد، صحنه هایی جالب و مفرح برای حاضرین به وجود آمد؛ صحنه هایی که ستاره های آرژانتین مثل مارتینز و مسی حسابی با آن همزاد پنداری و خاطره بازی می کردند.

پاسکال پیر رکوردهای جالب توجهی هم دارد؛ او در 13 جام جهانی متوالی به عنوان هوادار آرژانتین حضور داشته است. او وقتی آرژانتین با دیه گو مارادونا قهرمان جام جهانی 1986 شد هم مثل همین امسال که افتخار یاد شده بعد از 36 سال انتظار تکرار شد، کنار البی سلسته حضور داشت، طبل زد، شعر خواند و در نهایت نیز سرمست از قهرمانی به خانه برگشت.

او در میان تشویق حاضرین در سالن و در حالی که طبل زیبایش را هم در دست داشت روی سن آمد و پس از دریافت جایزه خود به اجرای آهنگ معروفی پرداخت که هواداران آرژانتین در طول جام و بعد از فتح آن، به افتخار ستاره های البی سلسته یکصدا اجرایش می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *