بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک آتشین کارشناس فوتبال به کارلوس کی‌ روش + جزئیات

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال : با کارلوس کی‌ روش آبرومندانه در جام‌جهانی 2022 می‌ بازیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۵
مسعود اقبالی کارشناس فوتبال درباره تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال گفت : اسکوچیچ مدیریت لازم را نداشت، اما سطح فنی و کارنامه کی‌روش بالاتر از اسکوچیچ است و کی‌روش ساختار دفاعی را منسجم می‌کند و آبرومندانه مقابل حریفان خود در جام‌جهانی شکست می‌خوریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال درباره ارزیابی‌ اش از مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

متاسفانه تیم‌های فوتبال از لحاظ تشکیلاتی و سازمانی حالت سینوسی دارند و بازیکنان هم از نظر فنی، روحی و روانی از ثبات لازم برخوردار نیستند، بر همین اساس یک روز بازیکن خوب بازی می‌کند و روز دیگر کیفیت لازم را ندارند.

وی ادامه داد:

تیم‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد، گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان بازیکنان بهتری جذب کردند و همین موضوع تاثیر مثبتی در عملکرد آن‌ها در لیگ برتر گذاشته بود. البته این تیم‌ها با وجود سرمایه‌گذاری زیاد، ثبات لازم را نداشتند.

پیشکسوت فوتبال درباره تعطیلات لیگ برتر فوتبال عنوان کرد:

تعطیلات بر روی عملکرد تیم‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. بازیکنان یک هفته بازی نکنند از شرایط مسابقه دور می‌شوند. برخی از تیم‌ها انسجام تیمی خود را به دست آوردند و وقفه در مسابقات تأثیر منفی خودش را می‌گذارد. البته بعضی از تیم‌ها در تعطیلات بر روی سیستم خود کار می‌کنند و این موضوع بد نیست، اما برخی از تیم‌ها بازی دوستانه می‌گذارند، این موضوع برای‌شان مشکل ایجاد می‌کند و بازیکنان آن‌ها دچار مصدومیت می‌شوند. همچنین برخی از تیم‌ها دچار افت فیزیکی و جسمانی می‌شوند و بعضی‌ها هم از تعطیلات استفاده می‌کنند.

اقبالی درباره بازگشت کی‌ روش به تیم ملی فوتبال تصریح کرد:

اسکوچیچ مدیریت لازم را نداشت، اما سطح فنی و کارنامه کی‌روش بالاتر از اسکوچیچ است. البته او مشکلات اخلاقی دارد و پرخاشگر است که با فرهنگ ما سنخیت ندارد، اما بازیکنان تیم ملی او را دوست دارند و انسجام تیمی می‌تواند به وجود آورد. کی‌روش ساختار دفاعی را منسجم می‌کند و آبرومندانه مقابل حریفان خود در جام‌جهانی قطر شکست می‌خوریم. البته معلوم نیست و شاید بتوانیم در جام‌جهانی برنده شویم.

وی افزود:

کی‌روش تنها کاری که می‌تواند انجام بدهد این است که آبرومندانه ببازیم و کمتر گل بخوریم. اسکوچیچ در اختیار فدراسیون فوتبال بود و بازیکنان چنین شخصیتی را پذیرا نیستند و رزومه و دانش کمتری نسبت به کی‌روش داشت. همچنین اسکوچیچ تاثیری در صعود تیم ملی به جام‌جهانی قطر نداشت و بازیکنان با توانایی و خلاقیت خود پیروز و راهی جام‌جهانی شدند.

اقبالی درباره لیست تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد:

واقعیت این است که تعدادی از بازیکنان سن و سال بالایی دارند، اما از دوستان کی‌روش هستند. یک‌سری از بازیکنان جوان باید بیشتر کار کنند تا کیفیت خود را از لحاظ تاکتیکی و فنی بالا ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *