بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های ناب گزینه خرید آرسنال از وولورهمپتون + فیلم

گل ها و مهارت های پدرو نتو در وولورهمپتون 2021/2022

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۵


پدرو نتو در صدر لیست خرید آرتتا حضور دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پدرو نتو به گزینه جدید آرسنال تبدیل شده است.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، مذاکرات میان آرسنال و نیس فرانسه بر سر انتقال قرضی نیکولاس پپه ادامه دارد و جدایی این وینگر ساحل عاجی می تواند یک جای جالی در خط حمله توپچی ها فراهم سازد؛ از قرار معلوم جذب یک وینگر آشنا با فضای لیگ برتر انگلیس برای توپچی ها اولویت دارد. آرسنال به دنبال بازیکنی می گردد که جذب آن با هزینه ای معقول انجام پذیر باشد، وینگری که بتواند سطح میانگین بازیکنان خط حمله را بالا ببرد.

پس از جذب الکساندر زینچنکو، فابیو ویرا، گابریل ژسوس و مارکینیوش، بعید است که آرسنال بتواند باز هم سرمایه گذاری سنگینی روی جذب بازیکن جدید انجام دهد چون قوانین فیرپلی مالی در نهایت می توانند برای آنها دردسرساز شوند. بر اساس شایعات جدید، گزینه اصلی و اولویت اول آرسنال در حال حاضر پدرو نتو است. گفته شده که مذاکراتی طی یک ماه اخیر میان آرسنال و ژرژ مندس (مدیر برنامه های پدرو نتو) در جریان بوده است.

آرسنال به پدرو نتوی 22 ساله علاقه مند است اما وولورهمپتون هم از طرف دیگر قصد فروش ندارد. وینگر پرتغالی 5 ماه قبل قرارداد خودش را با وولورهمپتون تا سال 2027 تمدید کرد و مشخصا وولورهمپتون با چنین شرایطی دست بالا را در مذاکرات خواهد دشت. وولوز حتی اگر راضی به فروش نتو شود، قطعا قیمت او را بسیار بالا تعیین خواهد کرد و آرسنال در تلاش است تا ببیند در چه حالتی می تواند شرایط جذب نتو را فراهم سازد. تنها اتفاقی که در این میان به سود مشتریان پدرو نتو رقم خورده، ورود گونسالو گدس به وولورهمپتون است، کسی که شاید حضورش باعث شود تا نتو دقایق کمتری برای بازی کردن داشته باشد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *