بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت بدیمن لوئیس سوارز به ناسیونال ؛ شکست + عکس

شکست لوئیس سوارز با ناسیونال در اولین دیدارش برابر اتلتیکو گویانینس برزیل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۰۳
شکست لوئیس سوارز با ناسیونال در اولین دیدارش

پس از 16 سال حضور در فوتبال اروپا، سرانجام لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای و سابق بارسلونا به کشورش بازگشت تا یک بار دیگر پیراهن ناسیونال را بر تن کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولین بازی لوئیس سوارز برای ناسیونال اروگوئه خوش یمن نبود و این تیم با یک گل تن به شکست داد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از 16 سال حضور در فوتبال اروپا، سرانجام لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای و سابق بارسلونا به کشورش بازگشت تا یک بار دیگر پیراهن ناسیونال را بر تن کند. تیمی که سوارز فوتبال را با حضور در رده‌های پایه‌اش آغاز کرد و پس از رسیدن به تیم بزرگسالان، راهی فوتبال هلند شد.

پس از اتمام قرارداد این بازیکن با اتلتیکو مادرید، سوارز به پیشنهادهای اروپایی خود پاسخ منفی داد تا یک بار دیگر پیراهن ناسیونال را بر تن کند. او چندی پیش در میان استقبال شدید هواداران ناسیونال به تیم سابقش بازگشت و از این پس با لباس این تیم به میدان می‌رود.

این بازیکن بامداد امروز نخستین بازی خود را نیز برای تیم جدیدش انجام داد که البته نتیجه این بازی خوشایند او نبود. در دیدار رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا سودامریکانا، تیم ناسیونال در استادیوم خانگی خود یعنی گران پارک سنترال میزبان اتلتیکو گویانینس برزیل تیم رده نوزدهم از جدول بیست تیمی سری آ برزیل بود.

با وجود برتری مطلق ناسیونال در این بازی اما در کمال شگفتی گران پارک سنترال که در لیگ داخلی در آستانه سقوط به سری بی قرار دارد، در نیمه نخست با گل لوئیز فرناندو پیش افتاد که این گل تا پایان حفظ شد و تیم برزیلی با نتیجه 1 بر صفر به پیروزی رسید. در این مسابقه، لوئیز سوارز از دقیقه 74 به زمین رفت اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

شکست لوئیس سوارز با ناسیونال در اولین دیدارش

اولین بازی ستاره اروگوئه‌ای برای ناسیونال خوش یمن نبود و آنها برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی، هفت روز دیگر باید بازی برگشت را در برزیل برگزار کنند. باید دید سوارز و یارانش قادر به شکست گران پارک سنترال خواهند بود یا از دور رقابت‌ها کنار می‌روند.

شکست لوئیس سوارز با ناسیونال در اولین دیدارش

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *