بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وداع اشک بار سوارز با ناسیونال ؛ مقصد ؟ نامعلوم + عکس

خداحافظی احساسی لوئیس سوارز با هواداران ناسیونال اروگوئه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۹
خداحافظی احساسی لوئیس سوارز با هواداران ناسیونال اروگوئه

لوئیس سوارز در مراسمی ویژه رسما از ناسیونال اروگوئه خداحافظی کرد. مقصد بعدی او طبق ادعای رسانه‌های اروگوئه، اینتر میامی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس سوارز بامداد امروز و در مراسمی ویژه رسما از ناسیونال اروگوئه خداحافظی کرد. مقصد بعدی او طبق ادعای رسانه‌های اروگوئه، اینتر میامی، تیم تحت مالکیت دیوید بکام، است.

به گزارش پارس فوتبال، لوئیس سوارز در تابستان امسال و پس از جدایی از اتلتیکو مادرید به ناسیونال اروگوئه پیوست. او پس از 16 سال بار دیگر پیراهن باشگاه محبوبش را به تن کرد تا به فاصله چند ماه تا جام جهانی فرم خوب خودش را حفظ کند. سوارز به هدفش نیز رسید و با ثبت هشت گل در 14 بازی کمک کرد ناسیونال قهرمان لیگ اروگوئه شود. او در آخرین بازی خود نیز موفق شد دو گل به ثمر برساند.

سوارز که گفته می شد در پایان بازی های لیگ، ناسیونال را ترک خواهد کرد در نهایت این کار را انجام داد. جشن قهرمانی ناسیونال در واقع وداع رسمی سوارز با این باشگاه نیز بود و او جام در دست از هواداران خداحاظی کرد. سوارز بامداد امروز در حضور هزاران هوادار ناسیونال با این باشگاه خداحافظی کرد و طبق ادعای رسانه های اروگوئه مقصد بعدی او اینتر میامی در لیگ آمریکا خواهد بود.

خداحافظی احساسی لوئیس سوارز با هواداران ناسیونال اروگوئه

در حال حاضر تمرکز سوارز روی جام جهانی است و او از فردا در اردوی تیم ملی کشورش حاضر خواهد شد. پس از جام جهانی سوارز تیم بعدی خود را رسما انتخاب خواهد کرد.

خداحافظی احساسی لوئیس سوارز با هواداران ناسیونال اروگوئه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *