بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورینیو: تعلیق داوران به معنای اعتراف به اشتباه است، اما چه کسی امتیازات رم را پس می‌دهد؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱:۳۸

آاس رم در هفته 37 سری آ 2021/22 و در آخرین بازی خانگی خود میزبان ونتزیا است. ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

طرفداری | به نقل از رمانیوز؛ مورینیو گفت:

ما از اینکه داوران VAR به دلیل اشتباهاتی که علیه ما انجام می دهند، مجازات و تعلیق می شوند، خسته شده ایم. تعلیق آنها به معنای اعتراف به اشتباه است، اما چه کسی امتیازات را به ما پس می دهد؟

اشاره مورینیو به لوکا بانتی داور VAR بازی هفته گذشته فیورنتینا و رم است که به دلیل گمراه کردن داور وسط در صحنه اعلام پنالتی برای ویولا تا پایان فصل محروم شد. او ششمین داوری است که پس از بازی های رم در این فصل با محرومیت روبرو می شود.

مورینیو افزود:

ما می خواهیم پنجم یا ششم شویم، رتبه هایی که در تمام فصل در آن قرار داشتیم. من نگران عدم تمرکز احتمالی بازیکنان نیستم. افرادی هستند که می خواهند ما هشتم شویم و فینال تیرانا را ببریم، بنابراین برای فوتبال ایتالیا خوب است که سال آینده ایتالیایی های بیشتری در جام های اروپایی حضور داشته باشند؛ اما این کار توسط ما انجام نمی شود. اگر به دنبال چنین چیزی باشیم، بی عدالتی و بی احترامی به فوتبال خواهد بود. مقابل فیورنتینا خسته بودیم، آنها موتور محرک و انرژی متفاوتی داشتند و خوب بازی کردند.

ما باید مقابل ونتزیا برنده شویم زیرا به امتیازات نیاز داریم، زیرا آخرین بازی خانگی است، زیرا اگر برنده شویم بدون اینکه منتظر بقیه باشیم، سرنوشت خود را در دست داریم و به آخرین بازی مقابل تورینو می رویم. فردا باید با احترام به حریف پیروز شویم چراکه آنها هم برای بقا در سری آ می جنگند. حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم تشکر از هواداران در آخرین بازی خانگی است. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *