بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله مجدد خبرنگار پرتغالی به طارمی!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «تیتو آرانتس فونتس» خبرنگار مجله باشگاه اسپورتینگ لیسبون است که ماه گذشته در یک مقاله جنجالی علیه مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه رقیب یعنی پورتو موضع گیری کرد و حرف های توهین آمیزی علیه بازیکن ایرانی زد که جنجال ساز شد.

این وکیل سرشناس پرتغالی و نویسنده ورزشی در چاپ جدید مجله اسپورتینگ در بخشی از مقاله اش مجددا به باشگاه پورتو و مهدی طارمی حمله کرد و قهرمانی این باشگاه را زیر سوال برد. این نویسنده یک داور را در قهرمانی پورتو دخیل دانست و قهرمانی این تیم را با کمک «پدرخوانده» دانست.

نویسنده پرتغالی به مردود شدن گل اسپورتینگ در بازی مقابل پورتو پرداخت که باعث شد هفته گذشته پورتو قهرمان لیگ شود. او در این زمینه نوشت: پورتو در آن بازی گلی خورد ولی VAR این گل سالم اسپورتینگ را مردود کرد. آن گل استعاره ای از این قهرمانی است. این گل با دو سانتی متر مردود شد! چه کسی می تواند این فاصله میلیمتری را ببیند! درست است ژائو پینیرو(داور) دید.

فونتس در ادامه به شدت به داور حمله کرد و دربخشی از صحبت هایش به طارمی حمله کرد و گفت: این بار این داور زیرک با چشم سیاه گوش (یک نوع گربه سان) در جایگاه VAR بود! او دو سانتی متری را دید که در نهایت باعث قهرمانی پورتو شد. ما می دانیم همیشه او خوب می بیند. آنقدر خوب که در بازی اسپورتینگ با پورتو، کواتس (بازیکن اسپورتینگ) را دید که پا روی پای مهدی طارمی گذاشت درحالی که طارمی روی پای این بازیکن پا گذاشته بود! بیشتر بخوانید: پاسپورت یکتا جمالی کجاست؟ ستاره اسبق استقلال در بارسلونا/عکس دومین بازیکن استقلال هم بازی با فولاد را از دست داد؟

۲۵۷ ۲۵۱

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *