تن هاخ: باید حداقل یک امتیاز کسب می کردیم؛ قبل از اشتباه اونانا اجازه دادیم حریف شوت بزند
منبع : طرفداری
منچستریونایتد شکستی دیگر تجربه کرد.
طرفداری | در ادامه روند ناکامیهای منچستریونایتد، آنها مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند. اریک تن هاخ در مصاحبه بعد از بازی اعلام کرد تیمش باید به پیروزی و کامبک باور داشته باشد. سرمربی هلندی آندره اونانا را مقصر اصلی شکست نمیبیند و معتقد است باید قبل از صحنه گل مانع از شوتزنی سانه میشدند. صحبتهای تن هاخ در مصاحبه با شبکه TNT را میخوانید:
این که آندره اونانا مسئولیت اشتباهش را پذیرفته نکته خوبی است اما قبل از مهار او ما به راحتی اجازه دادیم حریف شوت زنی کند. اونانا اشتباه کرد اما صحبت در مورد تیم است؛ اشتباهات همیشه رخ میدهند. باید به عنوان یک تیم واکنش نشان میدادیم و برمیگشتیم. وقتی در خانه بایرن مونیخ سه گل به ثمر میرسانید، باید حداقل یک امتیاز کسب کنید. در بازهای قرار گرفتهایم که چیزهای زیادی علیه ما در جریان است اما باید ادامه بدهیم. اگر ادامه ندهید و از قوانین پیروی نکنید، گل دریافت خواهید کرد. ناامید هستم چون باید در جریان بازی باقی میماندیم. باید باور داشته باشیم حتی با وجود اشتباهات هم فرصت کامبک زدن داریم. سه گل به ثمر رساندیم و بازی را نبردیم. برای یافتن مقصر باید به آینه نگاه کنم. اگر یک اشتباه وجود دارد، دیگر نباید آن را بزرگ کرد. اونانا در نیمه دوم سیوهای درخشانی را ثبت کرد بنابراین میداند از چه پتانسیلی برخوردار است.












