بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ریکاوری و تمرین پرسپولیس در غیاب ملی‌ پوشان و مصدومان

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 | 20:41

تیم فوتبال پرسپولیس، ریکاوری و تمرین پس از مسابقه خود را امروز (چهارشنبه) در غیاب ملی‌پوشان و مصدومان برگزار کرد.

به گزارش طرفداری، سرخپوشان ایران، ریکاوری و تمرین بعد از بازی با النصر را امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. در این برنامه، نفراتی که در ترکیب اصلی بازی شب گذشته قرار داشتند برنامه سبک و ریکاوری را انجام دادند.

دیگر نفرات، تمرینی ۶۵ دقیقه‌ای را پشت سر گذاشتند.

کار با توپ، پاسکاری کوتاه و ترکیبی و مینی فوتبال از بخش‌های مختلف کار بود.

در تمرین امروز وحید امیری و مهدی ترابی که در بازی با النصر مصدوم شدند، غایب بودند و با هماهنگی کادر پزشکی جهت بررسی‌های پاراکلینیکی اعزام شدند.

یاسین سلمانی، محمد عمری و محمدمهدی احمدی که برای همراهی تیم ملی در هانگژو دعوت شده‌اند نیز در این تمرین حضور نداشتند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *