بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی عالیقدر: اخراج سرلک درست بود؛ پنالتی پرسپولیس احتمالا به دلیل آفساید رد شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 | 23:57

تیم های پرسپولیس و النصر در چارچوب اولین هفته از فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر النصر به پایان رسید. دیداری که پرسپولیس در آن یک اخراجی داد.

به گزارش طرفداری، بعد از پایان بازی از مهدی عالیقدر، کارشناس داوری فوتبال کشورمان درخصوص صحنه های داوری پرسیدیم. مهدی عالیقدر در خصوص اخراج سرلک گفت:

داور در هر دو صحنه به درستی از کارت زرد استفاده کرد و اخراج میلاد سرلک درست بود. بازیکن پرسپولیس بی احتیاطی کرد.

عالیقدر همچنین درخصوص صحنه مشکوک دقایق پایانی در محوطه النصر گفت:

احتمالا قبل از خطای پنالتی آفساید رخ داده که داور پنالتی اعلام نکرد. برای بررسی دقیق تر باید تصاویر بهتری را ببینیم اما وقتی کار به VAR می کشد و پنالتی اعلام نمی شود، می توان گفت که دلیل آن آفساید بوده است چرا که خطا روی بازیکن پرسپولیس مشخص بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *