بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

«کیفی‌سازی دوره‌های مربیگری» محور اصلی نشست کمیته مربیان فدراسیون والیبال

منبع : خبرگزاری دانشجو
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 خرداد 1405 | 14:15

نشست تخصصی کمیته مربیان فدراسیون والیبال با هدف ارتقای استانداردهای آموزشی و بررسی راهکارهای نوین جهت بهبود سطح دانش فنی مربیان، ظهر امروز با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، این نشست تخصصی روز یکشنبه ۳۱ خردادماه به ریاست بهروز عطایی (رئیس کمیته مربیان) تشکیل شد. در این جلسه سید میلاد تقوی (رئیس فدراسیون والیبال) و امیرحسین منظمی (دبیرکل فدراسیون) حضور داشتند و بر ضرورت بازنگری در ساختارهای آموزشی تأکید کردند.

در این نشست که با حضور چهره‌های سرشناس والیبال ایران برگزار شد، غلامرضا مومنی‌مقدم، علیرضا طلوع‌کیان، محمدرضا تندروان، بهمن سلطانی و محمود افشاردوست به عنوان اعضای کمیته مربیان، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های موجود در فضای مربیگری کشور مطرح کردند. همچنین شهرام محمودی به عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشت و به بحث و تبادل نظر پرداخت.

موضوع اصلی این نشست، «کیفی‌سازی دوره‌های مربیگری» بود. شرکت‌کنندگان در این جلسه با تأکید بر اینکه خروجی این دوره‌ها باید همگام با استانداردهای روز دنیا باشد، بر لزوم تدوین سرفصل‌های کاربردی‌تر و ارتقای سطح کیفی کلاس‌های آموزشی برای تربیت مربیان کارآمد تأکید کردند. اعضای کمیته مربیان توافق کردند که تغییر رویکرد در آموزش، یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار در والیبال ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *