بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سازمان لیگ از پرسپولیس شکایت کرد/ سرنوشت سپاهان در انتظار سرخپوشان؟

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 | 14:25

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، کارگروه ناظر بر قراردادها از ساعت ۱۰ صبح امروز در سازمان لیگ فوتبال نسبت به راستی آزمایی و بررسی قراردادهای بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تشکیل جلسه داد.

با توجه به تخطی این باشگاه از دستورالعمل ناظر بر قراردادها، موارد تخطی صورتجلسه و طی نامه‌ای رسمی جهت رسیدگی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع گردید.

به گزارش خبرنگار مهر، پرسپولیس در حالی این موضوع را به کمیته انضباطی ارجاع داد که روندی مشابه با آنچه منجر به کسر امتیاز و جریمه سنگین سپاهان اصفهان رخ داد در حال شکل گیری است. باید دید سرنوشت پرسپولیس مشابه با آنچه برا پرسپولیس رقم خورد خواهد شد یا شرایط دیگری برای این تیم اتفاق می‌افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *