بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی دایی: برای دیدار با رونالدو، نمی‌خواهم فدراسیون کاری بکند!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 | 11:57

با ورود کریستیانو رونالدو به ایران، احتمال دیدار او و علی دایی وجود دارد اما کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران این موضوع را رد کرد.

علی دایی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس تماسی با او برای دیدار با رونالدو گرفته شده است؟ گفت: نه! صحبتی با من نشده است. چنین موضوعاتی گمانه‌زنی رسانه‌هاست.

وی افزود: اگر قرار باشد دیداری میان من و رونالدو باشد، خودمان ترتیب آن را می‌دهیم. درباره این موضوع کسی با من صحبتی نکرده و دوست هم ندارم صحبتی بکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *