بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی دایی: دیدار با رونالدو؟ خودمان ترتیبش را می دهیم و دوست ندارم کسی دخالت کند!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 | 11:53

علی دایی می‌گوید علاقه‌ای ندارد که مسئولان فدراسیون فوتبال برای دیدار او و رونالدو تماسی برقرار کنند.

به گزارش طرفداری، صبح امروز (چهارشنبه) یکی از روزنامه ها با انتشار خبری مدعی شد که با ورود کریستیانو رونالدو به ایران، احتمال دیدار او و علی دایی وجود دارد اما کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران این موضوع را رد کرد.

علی دایی در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا از سوی فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس تماسی با او برای دیدار با رونالدو گرفته شده است؟ گفت:

نه! صحبتی با من نشده است. چنین موضوعاتی گمانه‌زنی رسانه‌ ها است.

وی افزود:

اگر قرار باشد دیداری میان من و رونالدو باشد، خودمان ترتیب آن را می‌ دهیم. درباره این موضوع کسی با من صحبتی نکرده و دوست هم ندارم صحتبی بکنند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *