بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراض رسمی ایران به استفاده از بازیکن دو کارته ازبکستان

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 | 21:10

ایران به بازیکن ازبکستان معترض است.

به گزارش طرفداری، در پی استفاده تیم ملی فوتبال ازبکستان از یک بازیکن که در جریان بازی دو کارت زرد گرفته اما اخراج نشده بود، مسیولان تیم ملی امید به صورت رسمی اعتراض خود را اعلام کردند

براساس فیلم بازی، بازیکن شماره سه ازبکستان در نیمه اول و نیمه دوم کارت زرد می گیرد اما با اخراج توسط داور مواجه نمی شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *