اعتراض رسمی ایران به استفاده از بازیکن دو کارته ازبکستان
منبع : طرفداری
ایران به بازیکن ازبکستان معترض است.
به گزارش طرفداری، در پی استفاده تیم ملی فوتبال ازبکستان از یک بازیکن که در جریان بازی دو کارت زرد گرفته اما اخراج نشده بود، مسیولان تیم ملی امید به صورت رسمی اعتراض خود را اعلام کردند
براساس فیلم بازی، بازیکن شماره سه ازبکستان در نیمه اول و نیمه دوم کارت زرد می گیرد اما با اخراج توسط داور مواجه نمی شود.












