بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران با غلبه بر آنگولا به رختکن رفت

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 | 19:57

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه و در ورزشگاه آزادی مقابل آنگولا صف‌آرایی کرد که نیمه اول این مسابقه به برتری ۳ بر صفر تیم کشورمان انجامید.

مهدی طارمی در دقایق ۹ و ۱۷ دروازه آنگولا را گشود و صادق محرمی در دقیقه ۲۰، سومین گل تیم امیر قلعه‌نویی را به ثمر رساند.احمدزاده: مربیانی مثل قلعه‌نویی دست به جوانگرایی نمی‌زنند

محمد الهویش قضاوت این بازی را بر عهده دارد که در نیمه نخست بازیکنی از دو تیم را با کارت زرد یا قرمز جریمه نکرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *