بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سون هیونگ مین فقط با تلفن سامسونگ سلفی می‌گیرد! / فیلم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 | 14:33


سون هیونگ مین از سلفی گرفتن با هواداری که تلفن آیفون به دست داشت خودداری کرد. ستاره کره‌ای به دلیل قراردادش با کمپانی سامسونگ، اجازه عکس گرفتن با سایر برندهای تلفن همراه را ندارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *