بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب وزنه بردار ایران به قهرمانی در جهان؛ فکر می‌کردم برنز بگیرم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 | 14:05

وزنه‌بردار دسته ۸۹ کیلوگرم ایران فکرش را هم نمی‌کرد در مسابقات قهرمانی جهان، طلایی شود.

به گزارش طرفداری، مصطفی جوادی نماینده ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی جهان شگفتی‌ساز شد و در حالی که برای حرکت اول یکضرب، سه چراغ قرمز گرفت، در نهایت به مدال طلای دوضرب و مجموع دست یافت.

جوادی در این باره گفت:

اصلا انتظار کسب مدال طلا نداشتم. شاید نهایتا به گرفتن یک مدال برنز فکر می‌کردم ولی به هیچ وجه انتظار طلا نداشتم.

وی ادامه داد:

دسته ۸۹ کیلوگرم دسته میان وزن و المپیکی است که اغلب رقبای من از جمله دو ورزشکار از چین، ایتالیا، ونزوئلا و مولداوی مدعی بودند. وزنه بردارانی مثل سهراب مرادی و کیانوش رستمی هم‌رده لی دایان و تیان تائو بودند و کسانی هستند که رکوردهای جهان به نام آنها ثبت شده است.

جوادی عنوان کرد:

خوشبختانه با کسب این مدال شانس من برای حضور در المپیک تا حد زیادی مسجل شده و قطعا برای موفقیت در المپیک تلاش می‌کنم.

 

بیشتر بخوانید:

وزنه‌ برداری قهرمانی جهان | درخشش مصطفی جوادی / ملی‌ پوش ایران ۲ طلا گرفت و قهرمان شد

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *