ملی پوشان والیبال برای ادامه لیگ ملتهای والیبال راهی فرانسه شدند
منبع : خبرگزاری دانشجو
اردوی آمادهسازی تیم ملی والیبال ایران در بلگراد به پایان رسید و ملیپوشان صبح امروز برای حضور در هفته دوم لیگ ملتهای ۲۰۲۶ راهی شهر اورلئان فرانسه شدند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران پس از برگزاری اردوی آمادهسازی در بلگراد صربستان، صبح امروز (دوشنبه اول تیرماه) این شهر را به مقصد اورلئان فرانسه ترک کرد تا در هفته دوم رقابتهای لیگ ملتهای والیبال شرکت کند.
شاگردان روبرتو پیاتزا در هفته دوم این رقابتها با تیمهای فرانسه، آمریکا، ژاپن و کوبا روبهرو خواهند شد.
هفته دوم لیگ ملتهای والیبال از چهارشنبه سوم تیرماه به میزبانی شهر اورلئان فرانسه آغاز میشود.


دردسر جدید برای ستاره تیم ملی والیبال ایران سوژه شد
کاروان تیم ملی والیبال ایران راهی صربستان شد + جزئیات
لیست تیم ملی والیبال ایران برای تقابل با آرژانتین اعلام شد
سرمربی تیم ملی والیبال ایران باخت سنگین را گردن گرفت !! + جزئیات
اولین واکنش آقای سرمربی پس از شکست والیبال ایران مقابل برزیل
واکنش خاص سرمربی تیم ملی والیبال ایران به تقابل با برزیل









