بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیرانوند را از فرودگاه کجا بردند؟/ تکلیف سنگربان تیم ملی شنبه روشن می‌شود

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1402 | 19:21

ملی پوشان ایران پس از پیروزی مقابل بلغارستان به تهران برگشتند تا آماده تقابل با آنگولا در مسابقه‌ای که دومین و آخرین بازی تدارکاتی ما در شهریور ماه محسوب می‌شود.

پس از ورود تیم ملی به فرودگاه اتفاق مهمی به وقوع پیوست که علاوه بربحث فوتبال ملی، شرایط پرسپولیس را هم شامل می‌شود. بلافاصله پس از اینکه ملی پوشان از هواپیما پیاده شدند، علیرضا بیرانوند را به صورت اختصاصی به مرکز پزشکی فرستادند تا عکسبرداری‌ها و مطالعات لازم روی او انجام شود و میزان مصدومیتش به طور کامل مشخص گردد. یکی از مسئولان فدراسیون در این رابطه به خبر ورزشی گفت: قبل از بازگشت به تهران هماهنگی‌های لازم بابت امور پزشکی برای علیرضا را انجام داده بودیم به همین خاطر مستقیم او را از فرودگاه برای انجام این امور فرستادیم و کادر پزشکی تیم ملی هم مسئله را به طور کامل دنبال می‌کند. قرار شد حداکثر تا روز شنبه هجدهم شهریور مشخص شود که علیرضا چه زمانی می‌تواند به میادین بازگردد.

برگشتن بیرانوند به میدان ارتباط فوق العاده مهمی با بازی پرسپولیس و النصر عربستان در روز اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد و یحیی گل‌محمدی می‌خواهد از وجودش برابر تیم کریستیانو رونالدو در اواخر شهریور استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *