بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۱۳ بازیکن به اردوی تیم ملی بسکتبال دعوت شدند

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1402 | 19:00

به گزارش خبرگزاری فارس، هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران نام ۱۳ بازیکن را برای دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال به شرح زیر اعلام کرد:

۱-بهنام یخچالی
۲-ارسلان کاظمی
۳-میثم میرزایی 
۴-سجاد  مشایخی
۵-محمد  امینی
۶-جلال  آقا میری
۷_متین  آقاجان پور
۸-حسن  علی اکبری
۹-سجاد پذیرفته 
۱۰-سینا  واحدی
۱۱-نوید رضایی فر 
۱۲-پیتر گریگوریان
۱۳- محمد ترابی 

تمرینات تیم ملی بسکتبال از روز دوشنبه ۲۰ شهریور زیر نظر کادر فنی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *