بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تونل وحشت فولادی ها برای خوشامدگویی به مربی جدید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 | 21:49

اولین جلسه تمرینی تیم فولاد خوزستان زیر نظر خوان ایگناسیو مارتینز برگزار شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سرمربی اسپانیایی فولاد در اولین جلسه تمرینی خود با ایجاد یک حلقه اتحاد با شاگردان خود به گفتگو پرداخت و بر تلاش و اتحاد برای دستیابی به اهداف تاکید کرد. مارتینز پس از آن خاوی سانچو دستیار اسپانیایی اش را که سابقه ۱۰ سال همکاری با او دارد را معرفی کرد. 

به همین بهانه قرمز و زرد پوشان دیار کارون با تشکیل تونل وحشت به استقبال این مربی اسپانیایی رفتند و پس از آن تمرین خود را آغاز کردند.

لازم به ذکر است، با پیگیری دکتر شعبانی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان دومین کمک اسپانیایی مارتینز نیز به زودی به اردوی تیم فولاد اضافه خواهد شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *