بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوچانو اسپالتی: آینده در ناپولی؟ همه چیز مشخص شده و فقط باید اعلام شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۲:۲۵

طرفداری | لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی پس از پیروزی تیمش مقابل اینتر در هفته سی و ششم فصل 2022/23 سری آ با DAZN مصاحبه کرد:

آنچه که باعث برجسته شدن ما می شود، کیفیت فوتبالی است که ارائه می دهیم. ما برابر تیمی که به شایستگی به فینال لیگ قهرمانان رسید قرار گرفتیم و باید تمام دستاوردهایمان در طول فصل را ثابت می کردیم و به همین دلیل بازیکنان دارای انگیزه بودند. اینتر تنها تیمی بود که مقابل آنها برنده نشده بودیم و علاوه بر این آماری مثل بهترین خط حمله و دفاع که موفقیت های ما را تثبیت می کند نیز دارای اهمیت است. 

ناپولی به کسی نیاز ندارد، زیرا می داند چگونه فوتبال بازی کند. این تیم به خوبی توسط دی لورنتیس (رئیس) و جونتولی (مدیر ورزشی) با افراد جوانی که به یک تیم واحد تبدیل شدند، ساخته شد. در ناپولی کیفیت، روحیه فداکاری و خودباوری وجود دارد، بنابراین کار با ترکیبی که همه این ارزش ها را دارد، آسان است. و سپس بازیکنی مثل کاپیتان دی لورنتزو در تیم وجود دارد که یک مربی نمی خواهد از دستش بدهد. 

ناپولی اولین اسکودتو خود پس از 33 سال را به دست آورد. آیا اسپالتی انتظار توجه بیشتری را دارد؟

نه، قرار گرفتن در موقعیت من در حال حاضر آسان است زیرا هر کجا که می روم مردم با عشق و محبت زیادی از من استقبال می کنند. آرزوی چنین دستاوردی را داشتم و این بهترین چیزی است که می توانستم بخواهم. 

منظور خبرنگار، توجه بیشتر دی لورنتیس، رئیس ناپولی بود اما با این پاسخ اسپالتی، خبرنگار دوباره پرسید چه کمبودی در مدیریت آینده این مربی ایتالیایی در ناپولی حس می شود.

من منتظر چیزی نیستم، همه چیز مشخص شده و فقط باید اعلام شود. آنچه را که باید بگویم به دی لورنتیس گفتم. هیچ مذاکره ای صورت نگرفت. بعد از آن جلسه شام که با یکدیگر داشتیم، همه چیز تعیین و مشخص شد.  اختلاف میان اسپالتی و رییس ناپولی؛ سرمربی تیم قهرمان جدا می شود؟ توضیح اسپالتی در مورد تعویض اوسیمن

ویکتور اوسیمن در نیمه دوم این بازی تعویض شد اما مهاجم نیجریه ای در لحظه تعویض عصبانی بود زیرا آقای گل فعلی سری آ می خواست برای بیشتر کردن گل هایش تلاش کند. اسپالتی در این مورد گفت:

او می تواند عصبانی شود، اما همیشه تقصیر مربی نیست که تعویض می کند. مهاجمان بیشتر به گل‌ها اهمیت می‌دهند، اما چیزهای دیگری هم وجود دارند که یک مهاجم باید در آن مشارکت داشته باشد. همچنین مدافعانی نیز در تیم حریف هستند که می خواهند مانع گلزنی یک مهاجم شوند. علاوه بر این، اوسیمن هفته سختی را پشت سر گذاشت، او هفته را با آنفولانزا شروع کرد و سپس مجبور شد برای گرفتن گواهینامه رانندگی به شهر رم برود و تمریناتش را از دست داد. بنابراین اوسیمن نیز هر چند وقت یکبار می تواند تعویض شود. وقتی کواراتسخلیا را عوض کردم، صدای غرغر جمعیت را هم شنیدم، اما اگر این کار را نمی کردم احتمالا از ناحیه ران دچار کشیدگی عضلانی می شد. مشکل اینجاست مردم آنقدر درباره یک یا دو بازیکن صحبت می کنند که خودشان را متقاعد می کنند بدون آنها نمی توان برنده شد. این درست نیست، فوتبال هم ساده است و هم سخت. اگر بتوان راه حلی برای حرکت دادن توپ پیدا کرد، این برای همه، از جمله بازیکنان، خوشایندتر است. هر تیمی می تواند عقب بنشیند و منتظر باشد تا حریف به سمت دروازه اش بیاید. در عوض حرکات و سازماندهی یک رویکرد خلاقانه برای بازی بسیار دشوارتر است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *