بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سقوط دوباره فوتبال ایران و کسب سهمیه ۲+۲

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 | 11:26

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نتایج اخیر نمایندگان ایران در آسیا سبب گردید تا فوتبال ازبک‌ها امتیازات‌بیشتری را جمع‌کرده و بالاتر از ایران در رتبه چهارم‌آسیا قرار گرفته و درلیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۴ – ۲۰۲۵ سهمیه ۳+۱ را از آن خود کند.

در صورت کسب نتیجه مطلوب توسط فولاد و شکست تیم ازبکستانی در دور ۱/۸ نهایی، آنگاه فوتبال ایران درلیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۴ – ۲۰۲۵ یکبار دیگر سهمیه ۳+۱ را از آن خود خواهد کرد. برای رسیدن به پاسخ این سوال، باید تا ۴ و ۵ بهمن صبوری بخرج داد.

سقوط دوباره فوتبال ایران و کسب سهمیه ۲+۲

بیشتر بخوانید:

یل یل میدون؛ یل مازرون!

ضربه زیبای رونالدویی در آزادی که گل نشد/عکس

ادعای عجیبی که نیکبخت واحدی کرد

۲۵۳۲۵۱

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *