بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توخل: دستمان در پنجره نقل و انتقالات تابستان بسته است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 | 11:10

توماس توخل امیدوار است مشکلات مالکیتی باشگاه چلسی به زودی حل شود.

طرفداری| به گزارش گل، بعد از حمله نظامی روسیه به اوکراین، دولت انگلیس اقدام به تحریم رومن آبراموویچ، مالک روس باشگاه چلسی کرد و همین موضوع تاثیر زیادی روی فعالیت باشگاه لندنی گذاشته است. پیش بینی می شود چلسی در پنجره تابستانی نقل و انتقالات کمترین فعالیت را داشته باشد ولی توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی امید دارد تغییر مالک امیدهای تازه ای را برای این باشگاه به ارمغان بیاورد. او در این باره گفت: چند بازیکن را مد نظر داشتیم و می خواستیم با چند بازیکن صحبت کنیم و شرایطشان را جویا شویم اما حالا دست هایمان بسته است. می توانیم در این باره صحبت کنیم اما اجازه انجام کاری را نداریم. شرایط ایده آل نیست. با یک شرایط پایدار هم کار نقل و انتقالات چالش زیادی دارد ولی شرایط ما پایدار نیست و همه برای اولین بار این مساله را تجربه می کنند. در تلاشیم تعهد و اشتیاقمان را نشان دهیم و برایم مهم است که این پیام را انتقال دهم که به کارم تعهد دارم. به مخص این که بتوانیم دست به کار شویم، سعی می کنیم شرایط را عوض کنیم ولی در حال حاضر راه حلی ندارم و تنها تلاش می کنیم مثبت نگر بمانیم.

مربی آلمانی در ادامه گفت:

شاید تغییر مالک اتفاق بیافتد. فیرپلی مالی نیز وجود دارد. همچنین فکر نمی کنم که مالک جدید بیاید و بگوید بفرمایید این ۲۵۰ میلیون پوند پول. بروید و خرج کنید. قوانینی وجود دارد. نمی خواهم در مورد این مسائل حرف بزنم چرا که هنوز حتی به ماه می هم نرسیده ایم. هنوز خیلی زود است و می دانم افرادی در تلاشند تا شرایط را درست کنند. به محض این که چراغ سبز بگیریم، آماده هستیم اما در حال حاضر پیش بینی شرایط خیلی سخت است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *