بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه ساکت الهامی به کادرفنی آلومینیوم اراک

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 | 23:05


ساکت الهامی: آلومینیوم در نیمه اول خیلی بهتر از ما بود و اگر شانس داشتند به گل می‌رسیدند

ساکت الهامی: فقط به خود مهدی رحمتی خسته نباشید می‌گویم چون بازیکنانش یک هفته برای ما حاشیه‌سازی کردند

دسته بندی ها : ورزش 3
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *