بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شایسته قهرمانی هستیم

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 | 22:50

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال سی و پنجمین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم مازنی به پایان رسید. مهرداد عبدی(۵۸) برای نساجی گل زد.

ساکت الهامی پس از این قهرمانی گفت: نیمه اول تیم آلومینیوم صاحب موقعیت های زیادی شد و مستحق رسیدن به گل هم بود. اما در نیمه دوم ما شرایط را تغییر دادیم و بازی بهتری را ارائه دادیم.

وی ادامه داد: طبیعی است که بعد از گل عقب نشینی کردیم اما آنها به فوتبالی که ما می خواستیم روی آوردند. در ضد حملات می توانستیم بازهم گل بزنیم اما محقق نشد. به بازیکنان تیمم می گویم که وامدار محبت آنها هستم که همیشه بهترین بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *