بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حواشی فینال جام حذفی / عصبانیت رحمتی و فریاد مقابل عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 | 19:43

قفل بودن در رختکن تیم آلومینیوم، عصبانیت شدید سرمربی این تیم پیش از دیدار فینال جام حذفی را به دنبال داشت.

به گزارش طرفداری، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در دیدار نهایی رقابت‌های جام حذفی و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

پس از ورود اعضای تیم آلومینیوم به ورزشگاه آزادی، آنها نتوانستند وارد رختکن شوند، چرا که در قفل بود.

این مسئله به همراه معطلی ۲۰ دقیقه‌ای اعضای آلومینیوم، عصبانیت شدید سید مهدی رحمتی سرمربی این تیم را به دنبال داشت.

وی خطاب به صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: «رختکن بسته است. اگر نمی‌توانید، برگزار نکنید».

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *