بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عراقی‌ها با دو نماینده در والیبال باشگاه‌های آسیا

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 | 16:30

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت با حضور هشت تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به‌دنبال انصراف نماینده ازبکستان از حضور در این رقابت‌ها، عراق طی نامه‌ای به کنفدراسیون والیبال آسیا درخواست کرد که دو تیم به این رقابت‌ها اعزام کند و با توجه به این‌که کشور میزبان اجازه حضور دو تیم دارد، این موضوع به عنوان یک پرونده خاص و استثنا در هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح و مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

بدین ترتیب تیم گاز جنوبی به عنوان نماینده دوم عراق در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا شرکت خواهد کرد. البته AVC حضور این تیم را به پرداخت بدهی فدراسیون عراق و یا ۱۵ هزار دلار امانت برای تضمین هزینه‌ها منوط کرده است که باید تا پنجم می (۱۵ اردیبهشت) انجام شود.

بدین ترتیب در صورت نهایی شدن حضور این تیم عراق، گروه‌بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به شرح زیر خواهد بود:

گروه A: ایران (پیکان)، تایلند (ناخون راتچاسیمای)، عراق (گاز جنوبی) و ژاپن (سانتوری سانبردز)

گروه B: ایران (مقاومت شهداب یزد)، قطر (الریان)، قزاقستان (تاراز) و عراق (باشگاه البحری) بیشتر بخوانید: زوج طلایی والیبال ایران به پیکان پیوستند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *