بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش روزنامه عربستانی درباره نتایج فولاد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 | 11:23

رسانه عربستانی درباره عملکرد فولاد در لیگ قهرمانان آسیا 2022 واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان بامداد امروز(چهارشنبه) در بازی آخرش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شباب الاهلی امارات رفت که در پایان به تساوی یک بر یک رسید. نماینده ایران با ۱۲ امتیا به عنوان صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

در همین رابطه نشریه «الریاضیه» عربستان واکنش نشان داد و نوشت: فولاد در حالی به عنوان سرگروه صعود کرد که قوی‌ترین خط دفاعی را در اختیار داشت و بدون باخت به مرحله حذفی رسید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *