بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سهمیه اختصاص داده شده به استان ها اعلام شد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 | 11:23

سهمیه اختصاص داده شده به استان ها جهت اعزام کشتی گیران خود به رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی در مسابقات آسیایی) اعلام شد.

به گزارش ایلنا، کمیته امور استان های فدراسیون کشتی بر اساس رتبه بندی تیم ها در مسابقات قهرمانی کشور رده ی سنی نونهالان در سال ۱۴۰۰ (کوهدشت و الیگودرز لرستان) سهمیه ی اختصاص داده شده به استان ها برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور نونهالان در سال ۱۴۰۱ که اواخر اردیبهشت ماه در سنندج برگزار می شود را به شرح زیر اعلام کرد:

کشتی آزاد: لرستان (۱۲ نفر) مازندران (۱۰ نفر) تهران (۸ نفر) البرز (۶ نفر) توابع تهران (۴ نفر) کرمان (۲ نفر) خراسان رضوی (۲ نفر) همدان (۲ نفر) قم (۲ نفر) یزد (۲ نفر)

کشتی فرنگی: خوزستان (۱۲ نفر) تهران (۱۰ نفر) قم (۸ نفر) توابع تهران (۶ نفر) مازندران (۴ نفر) لرستان (۲ نفر) اردبیل (۲ نفر) فارس (۲ نفر) خراسان رضوی (۲ نفر) گلستان (۲ نفر)

 

همچنین بنابر اعلام این کمیته کلیه هزینه های سهمیه ها اعم از اسکان و تغذیه و … بر عهده هیئت های مربوطه می باشد و میزبان هیچگونه تعهدی نسبت به پرداخت این هزینه ها ندارند. هیئت های کشتی مربوطه می باید با هماهنگی هیئت کشتی استان کردستان نسبت به پرداخت این هزینه ها به میزبان اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *