بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بوستون و میامی به نیمه‌نهایی کنفرانس شرق NBA صعود کردند

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 | 9:58

به گزارش ایرنا، در ادامه مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال آمریکا، تیم بوستون سلتیکس با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۲ از سد بروکلین نتس گذشت و با کسب چهارمین برد پیاپی مقابل این تیم، نخستین تیم صعود کرده به مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس شرق شد. در این بازی جیسون تیتوم ۲۹ امتیاز برای بوستون به دست آورد و در سوی مقابل هم کوین دورانت ۳۹ امتیاز، ۷ ریباند و ۹ پاس گل برای بروکلین ثبت کرد اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.

میامی هیت هم با نتیجه ۹۷ بر ۹۴ مقابل آتلانتا هاوکس پیروز شد تا در مجموع به برتری چهار بر یک دست پیدا کند و راهی نیمه‌نهایی کنفرانس شرق شود. بم آدبایو با ۲۰ امتیاز،‌ ۱۱ ریباند و ۴ پاس گل و ویکتور اولادیپو با ۲۳ امتیاز، یک ریباند و سه پاس گل نقش مهمی در پیروزی هیت بازی کردند. در آن سوی میدان هم دی‌آندره هانتر ۳۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ پاس گل داشت اما تلاش او برای پیروزی هاوکس کافی نبود.

بوستون و میامی به نیمه‌نهایی کنفرانس شرق NBA صعود کردند شرایط تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف NBA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *