بوستون و میامی به نیمهنهایی کنفرانس شرق NBA صعود کردند
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، در ادامه مرحله پلیآف لیگ بسکتبال آمریکا، تیم بوستون سلتیکس با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۲ از سد بروکلین نتس گذشت و با کسب چهارمین برد پیاپی مقابل این تیم، نخستین تیم صعود کرده به مرحله نیمهنهایی کنفرانس شرق شد. در این بازی جیسون تیتوم ۲۹ امتیاز برای بوستون به دست آورد و در سوی مقابل هم کوین دورانت ۳۹ امتیاز، ۷ ریباند و ۹ پاس گل برای بروکلین ثبت کرد اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.
میامی هیت هم با نتیجه ۹۷ بر ۹۴ مقابل آتلانتا هاوکس پیروز شد تا در مجموع به برتری چهار بر یک دست پیدا کند و راهی نیمهنهایی کنفرانس شرق شود. بم آدبایو با ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ پاس گل و ویکتور اولادیپو با ۲۳ امتیاز، یک ریباند و سه پاس گل نقش مهمی در پیروزی هیت بازی کردند. در آن سوی میدان هم دیآندره هانتر ۳۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ پاس گل داشت اما تلاش او برای پیروزی هاوکس کافی نبود.
شرایط تیمهای حاضر در مرحله پلیآف NBA


لطف بزرگ فوق ستاره بسکتبال آمریکا به علیرضا بیرانوند + جزئیات
پیام معنادار ستاره کهنهکار بسکتبال استقلال
زمان و محل خاکسپاری خالق نام استقلال مشخص شد
درگذشت پیشکسوت سرشناس استقلال کام هواداران را تلخ کرد
اسطوره بسکتبال برزیل و جهان درگذشت + جزئیات
مسابقات بسکتبال انتخابی منطقه غرب آسیا به تعویق افتاد + جزئیات









