بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صعود فولاد به مرحله بعد لیگ قهرمانان با تساوی برابر تیم خودی‌ها

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 | 4:45

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی دور مقدماتی فصل جاری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه با دیدار تیم های فولاد ایران و شباب الاهلی امارات در گروه سوم پیگیری شد که طی آن نماینده کشورمان برابر حریف خود به تساوی یک بر یک رسید.

شاگردان جواد نکونام که پیش از این دیدار با کسب نتایج قابل قبول ۱۱ امتیازی شده بودند و در صدر جدول قرار داشتند برای قطعی کردن صعود خود به مصاف تیمی رفتند که با ۹ امتیاز در رده دوم قرار داشت و دو بازیکن ایرانی به نام های مهدی قایدی و احمد نورالهی را در اختیار دارد.

به این ترتیب تیم فوتبال فولاد با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *