بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید| دروازه‌بان پرسپولیس پا به توپ شد!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 19:08


دریافت ۵ MB یحیی گل محمدی برای هرچه شاداب تر شدن تمرینات تیم پرسپولیس در آستانه دیدار دوستانه این تیم مقابل نیروی زمینی شدت تمرینات سرخپوشان را کاهش داد.

در بخشی از تمرین امروز شاگردان گل‌محمدی به بازی آقا وسط مشغول شدند که البته حضور حامد لک در جمع بازیکنان از نکات جالب توجه در این تمرین بود. هم‌تیمی‌های حامد در حین این بازی سر به سر او می‌گذاشتند.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *