بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنگ روانی یحیی و فرهاد ادامه دارد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 18:45

خبرورزشی – یحیی گل محمدی در مصاحبه اش از استقلال اسم برده و گفته کمکهای زیادی به این تیم شده است. این که منظور یحیی دقیقا چیست را نمی دانیم اما این حرفها ادامه جنگ روانی است که از قبل شروع شده بود. وقتی یحیی در دربی به داور اعتراضات تندی کرد،فرهاد مجیدی با کنایه گفت اگر من جای بعضی ها بودم در میدان آزادی اعدامم می کردند!حالا هم یحیی به یکسری از کمک ها اشاره می کند و جالب این که استقلالی ها هم می گویند به پرسپولیس کمکهای خاصی می شود.

به نظر می رسد این جنگ روانی تا پایان لیگ برتر ادامه داشته باشد چون طرفین می دانند که گاهی نتیجه در مستطیل سبز رقم نمی خورد. همین حالا بازیکنان هر دو تیم تقریبا ممنوع المصاحبه هستند و شرایط طوری شده که انگار تمرینات در پادگان برگزار می شود!به طور کلی فضا،فضای عجیبی است در حالی که این دو تیم سالهای متمادی با هم رقیب بودند و از این خبرها نبود که مثلا دهان بازیکنان را ببندند و یا دور محل تمرین را پارچه بکشند. سالهایی که پروین و پورحیدری با کلی ستناره مطرح رقیب همدیگر بودند از این داستان ها نبود و اتفاقا پرسپولیس و استقلال بهتر و تماشاگرپسند تر هم بازی می کردنداما خب ،زمانه عوض شده و کاری هم نمی توان کرد.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *