بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گابریله پین تا پایان هفته در تهران

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 | 14:05

طبق وعده قبلی قرار است گابریله پین با پایان دوران کرونا تا پایان هفته به ایران برگردد.

به گزارش طرفداری، گابریله پین تنها عضو خارجی تیم استقلال است که در تعطیلی ۵ روزه تمرینات این تیم به کشورش سفر کرد تا چند روزی استراحت کند.

با این حال پین هنگام بازگشت به ایران مدارکی برای باشگاه استقلال ارسال کرد که نشان می داد به ویروس کرونا مبتلا شده و به همین دلیل بازگشت او به تاخیر افتاد.

در این بین شنیدیم پین با پایان دوران بیماری خود قرار است تا پایان هفته به ایران برگردد تا در تمرینات استقلال شرکت کند.

گفتنی است ۴ بازیکن خارجی استقلال در تعطیلی لیگ برتر در ایران ماندند و از روز اول در تمرینات تیم استقلال شرکت کردند.

 

بیشتر بخوانید:

چرا گابریله پین در الغرافه دستیار استراماچونی نشد؟

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *