پرسپولیس در یک بازی دوستانه به مصاف نیروی زمینی می رود
منبع : طرفداری
سرخپوشان با نیروی زمینی دیدار می کنند.
به گزارش طرفداری، تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه برنامه آمادهسازی خود در تعطیلات لیگ برتر روز چهارشنبه به مصاف تیم نیروی زمینی میرود. این دومین بازی دوستانه سرخپوشان پیش از شروع مجدد رقابتهای لیگ برتر خواهد بود. با توافق کادر فنی دو تیم این بازی پشت درهای بسته و در ورزشگاه کاظمی برگزار میشود.












