بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای عجیب یک مدیرعامل؛ بازی ما با پرسپولیس یک دربی است

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 | 16:54

خبرورزشی –

امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان صبح امروز گفت و گویی را با برنامه ورزشی رادیو تهران انجام داد و گفت: همه می‌دانند که دربی بزرگ تهران بازی پرسپولیس واستقلال است، اما بازی دو تیم پیکان و پرسپولیس هم نوعی دربی محسوب می‌شود. امیدوارم دیدار خوبی در ورزشگاه آزادی انجام بدهیم تا تماشاگران، بینندگان تلویزیونی و شنوندگان رادیویی از آن لذت ببرند. همان‌گونه که از بازی پیکان و استقلال همه لذت بردند، امیدواریم این اتفاق تکرار شود.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *