بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منچسترسیتی فرصت جذب پوگبا را از دست داد!

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 | 15:46

باشگاه منچسترسیتی تمایلی به جذب بازیکن تیم منچستریونایتد ندارد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام دیلی استار، منچسترسیتی شانس جذب پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد را از دست داده است.

این بازیکن فرانسوی قرار است زمانی که قراردادش در ژوئن به پایان می رسد اولدترافورد را ترک کند و از سیتی پرسیده شد که آیا آنها علاقه مند به جذب او به صورت آزاد هستند یا خیر.

با این حال، قهرمان لیگ برتر برای پوگبا که به پاری سن ژرمن نیز لینک شده است، حرکت نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *