بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادو گاسپار: برای تابستان بسیار هیجان‌ زده هستم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 | 11:54

 روز گذشته آرسنال موفق شد تا با نتیجه ۳-۱ مقابل منچستریونایتد به پیروزی برسد و گام مهمی را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بردارد.

به گزارش طرفداری، ادو گاسپار مدیر فنی توپچی‌ها پس از اتمام این بازی در مصاحبه‌ای با ESPN، در مورد برنامه‌های نقل و انتقالاتی آرسنال برای فصل آینده و برخی دیگر از موارد صحبت کرده است. گاسپار در این مصاحبه گفت:

شاید برای فصل بعد بتوانیم یک یا دو بازیکن (بزرگ) جذب کنیم. برنامه‌ریزی ما برای تابستان قبلا انجام شده است و آن را به مالکان باشگاه ارائه داده‌ایم. این مسئله را باید قدم به قدم پیش ببریم، اینکه چگونه می‌خواهیم فصل را به پایان برسانیم و برنامه‌مان را اجرا کنیم. من برای آن بسیار هیجان‌زده هستم.  ما به چهار بازیکن یا بیشتر که تجربه و استعداد کافی را داشته باشند تا به پیشرفت بچه‌هایی مانند ساکا، مارتینلی و اسمیت رو بتوانند کمک کنند، آن‌ها آینده این باشگاه هستند. برای خط دفاع نیز باید ویلیام سالیبا را برگردانیم. باید بازیکنان تعویضی خوبی در تیم داشته باشیم.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *